Vragen en antwoorden over je boeking | FAQ | Buitengewoon Reizen
nlende

Mijn boeking

Vragen en antwoorden over je boeking

Hier vind je de meest gestelde vragen van onze reizigers over alles aangaande boekingen.

Het annuleren van vluchten op Schiphol


Wij zullen de komende tijd geïnformeerd gaan worden om welke bestemmingen en vluchten het eventueel zal gaan. Het korten op de stoelen wordt gelijkmatig verdeelt over alle luchtvaartmaatschappijen.
Dit wordt op dag-basis en drukte gedaan.

De afspraak is dat we uiterlijk 2 weken voor aanvang van de reis op de hoogte worden gesteld van de mogelijk aangepaste vluchtschema’s. Zodra we concrete informatie hebben, zullen wij u direct informeren indien uw geboekte reis van op toepassing is.

Dan ontvangt u verder geen bericht en wensen we u wederom een fijne vakantie toe.

Dan nemen we persoonlijk contact met u op en bespreken we met elkaar de mogelijkheden.
We zullen er alles aan doen om uw reis door te laten gaan, maar vragen om uw begrip en geduld

We kunnen ons heel goed voorstellen dat u onzeker bent over de toekomst van uw reis. We begrijpen dat reizigers informatie gaan opvragen bij luchtvaartmaatschappijen en/of reisorganisaties, maar helaas kan niemand nu duidelijkheid bieden.

Na dinsdag 21 juni wordt er meer duidelijk over de procedures en mogelijke veranderingen. Vriendelijk verzoeken wij u om nog geen contact met ons op te nemen, omdat we u op dit moment nog niet verder kunnen helpen.

Zodra we meer weten, zullen wij deze informatie op deze pagina vermelden.

Na of tijdens je vakantie


Dat kan via  Google Trustpilot of  Facebook.
We horen heel graag je ervaringen/bevindingen met ons en onze vakanties.

Buitengewoon Reizen streeft er naar om klachten ter plaatse op te lossen (conform de ANVR voorwaarden) zodat je als klant kunt genieten van een onbezorgde vakantie. Deze dienen dus bij voorkeur ter plaatse gemeld te worden zodat het opgelost kan worden. Je kunt bij klachten ter plaatse contact opnemen met ons op je bestemming. De contactgegevens vind je onderaan op de vouchers en op onze website.

Heb je na jouw reis opmerkingen? Deel deze dan vooral met ons. We luisteren graag naar de ervaringen van onze reizigers om onze reizen (nog) beter en mooier te maken.


Voorwaarden


Wettelijke informatie: De combinatie van reisdiensten die je wordt aangeboden, is een pakketreis in de zin van Richtlijn (EU) 2015/2302. Bijgevolg kun je aanspraak maken op alle EU-rechten die voor pakketreizen gelden. Wij zijn ten volle verantwoordelijk voor de goede uitvoering van de volledige pakketreis. Wij beschikken ook over de wettelijke verplichte bescherming om je terug te betalen en, indien het vervoer in de pakketreis is inbegrepen, te repatriëren ingeval wij insolvent worden.

Meer informatie over basisrechte krachtens richtlijn (eu) 2015/2303:
 Basisrechten pakket

De navolgende bepalingen zijn door Buitengewoonreizen.nl zelf vastgesteld. Hierover heeft wat betreft de inhoud van deze artikelen geen overleg plaatsgevonden tussen ANVR en Consumentenbond in het kader van de Coördinatiegroep Zelfreguleringsoverleg van de Sociaal-Economische Raad. Behoudens de in de voorwaarden zelf toegestane afwijkingen kunnen deze eigen bepalingen geen afbreuk doen aan de ANVR-Reizigersvoorwaarden en zijn uitsluitend bedoeld als aanvulling op de ANVR-voorwaarden daar waar dat vermeld staat in de ANVR-voorwaarden zelf en/of om de positie van de reiziger verder te versterken.

Bekijk hier de Buitengewoon Reizen Aanvullende Voorwaarden.