Recent bekeken vakanties

Er zijn geen gegevens gevonden
Er zijn geen gegevens gevonden

Recent bekeken vakanties

Er zijn geen gegevens gevonden
Er zijn geen gegevens gevonden

Recent bekeken vakanties

Er zijn geen gegevens gevonden
Er zijn geen gegevens gevonden
,
,
Wat zijn de voorwaarden voor het huren van hulpmiddelen?

Wat zijn de voorwaarden voor het huren van hulpmiddelen?

Buitengewoon Reizen biedt de mogelijkheid om op verschillende bestemmingen hulpmiddelen en zorg te regelen. Deze diensten vallen buiten de reisovereenkomst, waarbij Buitengewoon Reizen als tussenpersoon fungeert voor de reservering ervan. De verantwoordelijkheid voor de levering en kwaliteit van de zorg en hulpmiddelen ligt volledig bij de leverancier. Bij eventuele klachten hierover dien je direct contact op te nemen met de leverancier. De voorwaarden van de leverancier zijn op verzoek beschikbaar. Onze dienstverlening valt onder de ANVR Boekingsvoorwaarden, beschikbaar op de ANVR-website.

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Ma t/m vr: 09:00 – 17:00
Zaterdag & zondag: gesloten

Telefonische openingstijden

10:00 – 17:00

E-mail

info@buitengewoonreizen.nl

Telefoonnummer

038-4557030

Formulieren

Bekijk hier alles over jouw aanvraag, je favorieten en je voorkeuren.

Wat zijn de voorwaarden voor het huren van hulpmiddelen?

Vraag vrijblijvend een reisvoorstel aan voor jouw droomvakantie. Vul je gegevens in en vertel ons over jouw reiswensen. Wij nemen vervolgens binnen 48 uur contact met je op om jouw wensen en ideeƫn te bespreken.

Aanhef *
Voornaam *
Achternaam *
Telefoonnummer *
E-mailadres: *
Wanneer wil je reizen? *
Hoelang wil je op vakantie?
Reisgezelschap
Heb je vliegtickets nodig? *
Voorkeur luchthaven
Rolstoel (LxBxHxKG)
Let op! sinds september 2023 neemt Transavia geen rolstoelen mee die hoger zijn dan 85cm
Vertel hier over je wensen en eisen
Nieuwsbrief
Voorwaarden *

Bedankt voor je aanmelding

Vanaf nu mis je niks meer!

Wegens omstandigheden kunnen wij op dit moment geen nieuwe boekingen aannemen bij Buitengewoon Reizen.

Alle bestaande boekingen worden in overleg met de Stichting Garantiefonds Reisgelden (SGR) uitgevoerd.

Al onze geboekte klanten krijgen bericht van ons.
We danken voor je geduld en begrip.