Recent bekeken vakanties

Er zijn geen gegevens gevonden
Er zijn geen gegevens gevonden

Recent bekeken vakanties

Er zijn geen gegevens gevonden
Er zijn geen gegevens gevonden

Recent bekeken vakanties

Er zijn geen gegevens gevonden
Er zijn geen gegevens gevonden
,
,
Hoe dien ik een klacht in?

Hoe dien ik een klacht in?

Buitengewoon Reizen streeft ernaar om klachten direct ter plaatse op te lossen, in lijn met de ANVR voorwaarden, zodat je optimaal kunt genieten van je vakantie. Klachten dien je bij voorkeur ter plaatse te melden, zodat er direct een oplossing gezocht kan worden. Voor klachten ter plaatse kun je contact met ons opnemen via de contactgegevens die onderaan op de vouchers en op onze website staan. Mocht je na je reis nog opmerkingen hebben, dan horen we deze graag om onze dienstverlening te kunnen verbeteren.

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Ma t/m vr: 09:00 – 17:00
Zaterdag & zondag: gesloten

Telefonisch tijdens openingstijden

10:00 – 17:00

Telefoonnummer

info@buitengewoonreizen.nl

E-mail

038-4557030

Formulieren

Bekijk hier alles over jouw aanvraag, je favorieten en je voorkeuren.

Bedankt voor je aanmelding

Vanaf nu mis je niks meer!